Your are here: Home // // Un băieţel a stat cu o ţepuşă de 7 cm în creier timp de doi ani

Un băieţel a stat cu o ţepuşă de 7 cm în creier timp de doi ani

Unui băieţel de 11 ani din India i-a fost extrasă de-abia acum ţepuşa intrată în ochi în urmă cu doi ani de zile, pe când se juca cu prietenii.

Rahul Devi a fost supus unei intervenţii chirurgicale în Delhi, care a durat şase ore. Acum, el a scăpat de obiectul de 7 centimetri ,care i-a penetrat creierul şi din cauza căruia a fost la un pas de moarte.

"Băţul s-a rupt în momentul în care s-a ridicat. L-am dus la un spital din Kashmir , dar medicii ne-au spus
că nu îl pot scoate. Aşa că l-am dus acasă şi am

sperat că va ieşi singur", a povestit mama copilului, Ratna.

După doi ani de chinuri şi dureri îngrozitoare, băiatul a fost dus de familie la un spital din Delhi. Aici, medicii au fost şocaţi să-l vadă în starea respectivă.

"M-au trecut toţi fiorii când l-am văzut pe băiat intrând în clinică cu un băţ înfipt în ochi. M-am îngrozit şi mai mult după ce am aflat că îl avea aşa de doi ani", a mărturisit unul dintre chirurgi.

În tot acest timp, Rahul şi-a văzut de viaţa lui: s-a jucat, s-a căţărat în copaci şi a înotat.

"Este un miracol. Toate zonele principale din creioer au fost afectate de ţepuşă, dar nu au existat complicaţii. Este foarte curios cum de nu s-a infectat zona. Acest băiat a avut un noroc teribil", a mai spus medicul, care însă nu i-a putut salva vederea în ochiul stâng.

Sursa: http://claudiubangriu.blogspot.com

filed under:

Leave a reply

Copyright © 2010 Medicina.
Designed by Theme Junkie. Blogger Templates for WP 2 Blogger sponsored by Cinta.